Przeprowadzki firm

Przeprowadzki biurowe


Posiadamy wieloletnią, ugruntowaną pozycję na rynku kompleksowych usług przeprowadzkowych oferowanych dla firm i instytucji. Kadra zarządzająca oraz nasi pracownicy posiadają doskonałą znajomość specyfiki branży oraz doświadczenie pozwalające zaoferować Państwu właściwe rozwiązania.

Do naszych zadowolonych klientów należą między innymi: Bank Millennium SA, BGŻ SA, BOŚ SA, IBM, Microsoft, Sąd Najwyższy, TVN i wiele innych.

Cechą charakterystyczną przeprowadzek korporacyjnych jest podporządkowanie jednemu priorytetowi - zagwarantowanie sprawnego funkcjonowania firmy podczas prac. Stawia to przed firmą przeprowadzkową szczególne wymagania.


DORADZTWO, PLANOWANIE I UZGODNIENIE ZAKRESU PRAC

  • zaplanowanie budżetu (doradztwo na etapie budżetowania
  • organizacja przetargu (znajomość procedur)
  • zaplanowanie procesu przeprowadzki (gotowe projekty wykonawcze)
  • sposób pogodzenia działania firmy z przeprowadzką (gotowość realizacji prac w terminach nocnych bądź też w nieprzerwanym, 24 godzinnym cyklu)

PRZYGOTOWANIE PRZEPROWADZKI

Cechą charakterystyczną tych przeprowadzek jest podporządkowanie jednemu priorytetowi: dostarczenie rozwiązań, które sprawią, że firma rozpocznie działalność w nowej siedzibie w ustalonym terminie i wynegocjowanym budżecie. Dlatego też, najważniejszą sprawą na etapie przygotowania oferty, jest poznanie specyfiki prowadzonej przez Państwu działalności, zasad funkcjonowania jak i warunków logistycznych. Niezbędna jest pełna współpraca z Państwem na każdym etapie: od planowania, przez realizację aż do zakończenia projektu. Dzięki temu zawsze jesteśmy przygotowani do zmian w założonych terminach i harmonogramach, które mogą wyniknąć z przyczyn nie leżących po stronie klienta.

REALIZACJA PRZEPROWADZKI

Po przyjęciu projektu relokacji biura nadchodzi czas jej realizacji. Posiadamy własne samochody ciężarowe i dostawcze przystosowane do transportu mebli i wrażliwych danych firmy. Dysponujemy niezbędnymi urządzeniami do sprawnego wykonania usługi: wózki transportowe, dźwigi, wyciągarki, pasy itp. Stosowane przez nas materiały do pakowania i zabezpieczenia zostały specjalnie zaprojektowane i wykonane dla naszej firmy bazując na wieloletnich doświadczeniach w branży. Nasi pracownicy są godni zaufania, gwarantują dyskrecję, są uśmiechnięci i zawsze zapewniają bezwzględna dbałość o powierzone mienie. Na życzenie naszych klientów zajmiemy się pakowaniem dokumentacji, sprzętu komputerowego, demontażem i montażem mebli oraz przemieszczeniem ciężkiego sprzętu biurowego. Dzięki wypracowanemu, przez lata, systemowi oznaczenia mienia przed przeprowadzką, wszystkie rzeczy trafią na właściwe miejsce zgodnie z planem aranżacji. Mamy pełen nadzór nad powierzonym mieniem i gotowi jesteśmy spełnić dodatkowe oczekiwania dotyczące kontroli nad przemieszczanym mieniem. Na życzenie klienta zapewnimy koordynację usług dodatkowych realizowanych przez firmy trzecie: IT, aranżacja, sprzątanie czy utylizacja.

USŁUGI POSERWISOWE

Po fizycznym zakończeniu przeprowadzki nasza opieka nad projektem trwa nadal. Kierownik koordynujący prace z naszej strony ustala z Państwem zakres pomocy:

  • korekty ustawienia mebli
  • asysta stolarska w zmianach aranżacyjnych (konfiguracja biurek i szaf)
  • asysta instalatorska (montaże posterów, obrazów i tablic)
  • współpraca z Państwa personelem w rozpakowywaniu dokumentacji
  • odbiór zużytych materiałów opakowaniowych w dowolnym terminie

   
BEZPIECZEŃSTWO MIENIA

Najważniejsze jest dla nas pełne bezpieczeństwo wyposażenia i danych firmy. Mienie powierzone naszej pieczy ani na chwilę nie pozostaje bez nadzoru.
Posiadamy polisy ubezpieczeniowe OC z tytułu prowadzonej działalności. Oferujemy także indywidualne ubezpieczenie całości lub wybranych składników przeprowadzanego mienia.


Małe przeprowadzki


Kilka, kilkanaście stanowisk pracy, które nie wymagają specjalnych przygotowań. Doraźna pomoc w codziennych pracach relokacyjnych na terenie siedziby.
Do sprawnej realizacji niezbędne są: doświadczenie i sprawność działania pracowników, odpowiednie wyposażenie techniczne i materiałowe. Te trzy standardy otrzymają Państwo w przystępnej cenie.
Wycena możliwa jest drogą telefoniczną, e-mailową lub po wizycie naszego konsultanta. Błyskawiczna reakcja na kontakt i otrzymane zlecenie (od momentu zgłoszenia do realizacji – 24 godziny).


Outsourcing (stała współpraca)

Zmiany organizacyjne zdarzają się w większości firm. Zwykle wiążą się one z przemieszczaniem wyposażenia w obrębie siedziby. Zamiast zatrudniać do tego celu własnych pracowników proponujemy Państwu naszą pomoc. Do ewidentnych korzyści z przyjęcia takiego rozwiązania należy:

  • odciążenie pracowników pionów administracyjnych
  • prace wykonuje profesjonalny personel
  • na czas wykonania usługi dostarczamy odpowiednie wyposażenie (kartony, wózki, pasy)
  • terminowość, krótki czas upływający od zgłoszenia do realizacji zlecenia
  • niski koszt